Sunday, December 13, 2009

Wszystko O Wiewiórka Burunduk Native Polish Speaker?

Native polish speaker? - wszystko o wiewiórka burunduk

Can someone help me translate this song in Polish? Me and my ex-GF loved this song, and once translated for me, but remember very well. Now I miss her very much and wish you only want to know what this song. I know something, which means something about love, but what?
Thank you for your help.
Nadzieja - Ira - ballady

W mysli Moze masz bardziej niz ja shine Szalon
Moze masz których Skrzydła of Ptak pozazdroscil Tobie
Ze Moze masz Cale SERCE szlachetnego Szkła
Moze masz moze kogoś one kogoś wlasnie Ci brak

Placza Never, never placza, and NIE

Moze masz oczy Strach w których never goscil dotad
W wojny Moze masz niechec I brudnych Spraw sobie
Litosc one uczuc Moze masz moze juz brak w Tobie
Moze masz wszystko, lecz never masz tego co ja mam

Nikt Nie ma jak ja takiej nadziei
Wiary Nikt Nie ma ludzi w takiej ten I Caly Swiat
Nie ma nikt Lat tyłu zmarnowanych
Nie ma to bo nikt by MIEC Ktoz wszystko chcial
Tylko Tylko ja ja
Nikt Nie ma jak ja takiej nadziei

0 comments:

Post a Comment